30.10.06

Garn får nøstebarn

Det er et av livets mysterier hvordan garnet forøker seg. At den gjør det er jo klart og opplagt for alle og enhver. Det er bare å se i garnkurven, det! Samme om jeg finner fram en ny kurv, legger tre bunter Finull oppi, så tar det bare - tja, litt tid - før det er fullt av nøstebarn.

Hvordan i all verden gjør de det?

I kurven syntes et ruteteppe som jeg jobber med. Men, jeg er ikke så fornøyd med å ha valgt rosa bord så det har gått litt trådt. Skulle nok valgt en annen farge. Svart? Grå?

Og så er et forsøk på et teppe som skal hekles bortover i stedet for i ruter. Jeg er fornøyd med de sterke fargene, men jeg bruker så veldig med garn så den blir så tung. Kanskje jeg skal rekke den opp og hekle ruter av dem?

Og tilslutt syntes også en vott. Det er fra votteperioden min. Det er lenge siden nå ...

1 kommentar:

  1. Herlig overskrift! Jeg lurer også stadig på hvordan det blir mer og mer garn, men jeg tror overskriften din ga meg svaret :-)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...