14.12.06

Nye ruteforsøk


Jeg fortsetter å teste mønstre i boka mi. Og samtidig forsøker jeg mønstre jeg finner på nettet. Denne var på engelsk, men takket være den flotte oversettelesen jeg fant på Torunns nettsted gikk det glatt. Og helt ærlig var den veldig enkel ...

Jeg prøvde to forskjellige garnkvaliteter: den med svart kant er PT5 Sportsgarn, og den med grønn er Alpakka. Bortsett fra fargene likte jeg den med Alpakka-garnet best, de to, garnet og mønsteret, passet best sammen. Jeg skal på Pinnsvin Design i dag og da kanskje jeg finner et enda bedre egna garn.

2 kommentarer:

  1. Anonym13.12.06

    så koslig at du tok turen innom bloggen min. :) mine tøfler fikk en omgang i maskinen på 60 grader sammen med en del håndklær. bruker vanligvis ikke å tove ting på 60, men det gikk da bra :) om de ikke krymper i det hele tatt så kan det jo være at det er superwash garn?! lykke til!

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, jeg vil prøvde det. Og komme tilbake og reklamere ;p)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...