19.4.07

Blokking ... forts.


Hm. Jeg blei litt personlig involvert i en diskusjon på hobbyforum.no så det er tydelig at emnet opptar meg. Eller så er jeg bare sta som et esel og en uforbederlig kverulant.

Men temaet er interessant
. Det er sant at jeg på noen områder er lat (jeg liker ikke husarbeide av den gode grunnen), og prøver å korte ned fra start til ferdig resultat. Og hvis det ferdige resultatet bare er avhengig av at jeg sjøl vet og ingen ser at jeg har korta hjørner, så har jeg ikke noen problemer med det.
Tror jeg.

Når jeg ser og leser innlegg som dette til Stephanie så forstår jeg at noen synes dette er enda viktigere enn det jeg syns, men det betyr ikke at jeg akspterer synspunktene ;)

Ikke hør på meg. Jeg er blitt personlig fordi jeg er lat. I bunn og grunn :) Lisa, blokk sjalet ditt så blir det sikkert veldig bra!

2 kommentarer:

  1. Jeg tror norske kvinner som er "vokst opp" i hjemmestrikkede klær har en veldig praktisk og nytte-rettet holdning til strikking. De (ny)frelste amerikanerne ser på det de gjør som "fiber art". Det er deilig å se at noen kan skryte av dyre garn og faktisk være åpent stolt av sine ferdigheter og produkter, men det er befriende med den jordnære holdningen til ulla av og til også.
    Jeg ville ha blokket FBS (har blokket mitt om igjen nylig etter vask), men jeg tar gjerne frem strykejern og fuktig oppvaskhåndkle til det meste annet.

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Strikkelise, for disse ordene. Jeg følte meg plutselig veldig alene og veldig vrang, og så så du et mønster i det.
    Og du har jo så rett, så rett. Det er vakkert at folk tar seg tid til å gjøre håndarbiedet sitt det ordentlig, uansett nasjonalitet.

    Takk for hjelpa til å komme ut av denne dumme floka :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...