12.4.07

Trådløs, jeg?


Det ble stille, men det betyr ikke at jeg ikke driver med håndarbeide. Også.

Nå er jeg ferdig med bacheloroppgaven min, i dag skal vi fotograferes. Litt tidlig? Ja, det er det absolutt, men enkelte studenter reiser til varmere strøk i denne modulen og kommer ikke tilbake før vi er ferdige. (Hvis du ikke får sove om natta fordi du lurer på hva jeg holder på med, send meg en melding så skal jeg fortelle det, på privaten.)

skal jeg begynne med Flower Basket Shawl og hobbyforum vil være mitt faste tilholdssted de nærmeste ukene (jeg vil trenge mye hjelp).

Praktisk at jeg er trådløs ;)

4 kommentarer:

  1. Godt å se det er liv i deg :-)

    Jeg har strikket Flower Basket Shawl, bare si i fra hvis du trenger hjelp. Jeg har også en norsk oversettelse, som hjalp meg i gang.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ferdig oppgave!
    Jeg har også strikket FBS, det er lenge siden, men jeg husker at det var lettere enn jeg trodde. Man lærer seg rapportene etter hvert.

    SvarSlett
  3. Anonym12.4.07

    gratulerer med ferdig bacheloroppgave! :)

    FB klare du nok fint, det er ikke så komplisert når man bare kommer i gang. man må bare huske alle kastene (det er i hvertfall mitt problem) :)

    SvarSlett
  4. Anonym13.4.07

    Lykke til med FBS. Det er ikke så komplisert, det krever bare mye konsentrasjon til å begynne med. En må følge diagramet nøye og ikke blingse. Selv brukte jeg en Postitlapp som linjal for å holde rede på omgangene. Dette får du til!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...