29.6.07

Clue 1/Mystery Stole 3

I dag fikk vi første ledetråd på Mystery Stole 3. På jobb i dag tenkte jeg flere ganger på at jeg gledet meg til å komme hjem og se hva det kunne være ... virkelig sært, virkelig entusiastisk :) Bildet viser begynnelsen av sjalet, eller hva jeg tror vil bli et firkanta sjal. Eller kanskje avlange sjal strikkes fra det ene hjørnet og opp?
Jeg har bestemt meg for at det skal bli mitt bryllupssjal i sommer.
Da gjenstår det bare å få det fredig i løpet av de syv ledetrådene som blir lagt ut.


Og så kom de japanske strikkebøkene i dag. Har du sett sånne fantastisk oppskrifter?


Det har i hvert fall ikke jeg. Jeg ble helfrelst på nesten alle, og vet nå hva jeg skal bruke lammeullen med kashmer i ...

2 kommentarer:

  1. Sjalet ser veldig lovende ut :)
    Og så likte jeg spesielt godt jakka til høyre.

    SvarSlett
  2. For en vakker start på et mysterium, skjønner godt du gleder deg til fortsettelsen. Jeg sitter forøvrig hver dag på jobb og gleder meg til å komme hjem å strikke. Men det sier kanskje mest om min jobb ;-) Hehe.

    Bryllupssjal, som i du er bruden?

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...