8.12.07

Snart kommer lyset



Om mindre enn to uker kan vi igjen se fram mot lysere tider.

7 kommentarer:

  1. "Nå er det kvelden" sa minien min klokka tre i ettermiddag... Jeg gleder meg til lysere tider.

    Nydelig bilde.

    SvarSlett
  2. Flott bilde. Likte skyggene av hustakene i forgrunnen. En fin søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  3. Anonym9.12.07

    Lysere tider!! Jippi!! :D

    SvarSlett
  4. For et herlig bilde! Gleder meg til sola snur :-)

    SvarSlett
  5. Anonym10.12.07

    .....ja, og det gleder jeg meg til også, Ann!

    SvarSlett
  6. Absolut! Men mörkret är en trevlig ursäkt för att få krypa ihop i soffan och sticka hel dagarna!

    SvarSlett
  7. Sant nok, Lillemor, men i seks måneder ... ;)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...