25.6.08

Ser du også vlinder'en nå?

Ah, der kommer sommerfuglene flyvende, ja.

Som nevnt i går så er det ikke alltid at det beste av det aller beste garnet gir det beste resultatet. Eller som annepålandet sa det så godt, melert + melert kan bli graut. Men jeg fikk noe Noro-sokkegarn (som også er melert, men med mye lengre fargerapporter) som en trøstepremie fra en medstrikker, som viser seg å være helt perfekt for dette prosjektet. Det eneste problemet jeg har nå er at jeg har oppdaget at jeg strikker dem på for små pinner, det burde vært 2,5 mm, ikke 2 mm.

Det blir nok bra tilslutt, likevel.

Vlinder = sommerfugl på nederlandsk.

2 kommentarer:

  1. Anonym25.6.08

    Så flotte vottene blir! Gleder meg til å se de ferdig! blogger mitt blåe sjal i morgen...Måtte selvsagt ha mer garn til kanten så nå blir det pulsvanter også!
    Ellen

    SvarSlett
  2. oj! søte sommerfugler! likte mønsteret :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...