13.3.09

Eine Frau in Berlin

Siste dag, en sokk ferdig og enda en garnbutikk krysset av.

(Ja, det er en gulltann ...)

De har et fantastisk offentlig kommunikasjonsnett her i Berlin, som raskt tar meg fra det ene til det andre, så selv om jeg har bana endel og fått ferdig 1. Brainless i Koigu, så har jeg fått med meg det jeg ville få med meg også.


Frau Wolle helt ute i randsonen av Berlin hadde mye Lana Grossa, Lang, Opal , Regia og Noro, og veldig mye perler og knapper, men siden det ikke er særlig interessant for meg valgte jeg bare tre perlemorsknapper til February Lady-genseren min.


Hvis du ikke er spesielt opptatt av de merkene er det ikke en butikk som jeg anbefaler å ta en omvei for å finne. Selv om den var veldig hyggelig, og som sagt, de hadde et godt utvalg av de forskjellige merkene.

Ja, ja, ikke akkurat kritisk journalistikk, men i hvert fall noen brede omtaler av noen garnbutikker her i Berlin. Håper noen vil ha hjelp av det ved et seinere høve.
Skal jeg rangere etter Mest interessant sett fra mitt synspunkt, så er det:
  1. handmadeBerlin
  2. Loops
  3. Ferdeninsel
  4. Frau Wollen
  5. LaLaine
Frau Wolle was nice, but nothing very interesting if you are not into Lana Grossa, Lang, Opal, Regia og Noro, and beads. Very nice, but on the safe side.

3 kommentarer:

  1. Takk for gode tips! De skal jeg bruke:-)

    SvarSlett
  2. still looks great though ... and another Brainless!! Great!

    SvarSlett
  3. Anonym15.3.09

    det så deilig ut med strikking i berlin....

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...