18.3.09

Priviligert

Jeg har mye å være takknemlig for, ikke minst de store og viktige tingene i livet. Men man skal ikke underskatte de små og nære heller som viktige for høy lykkefator. Gaver som er gitt av overskudd og "bare fordi" for eksempel. I uka som gikk fikk jeg to presanger i posten.
- Hvorfor det?
- Bare fordi ...

Det lilla og fargerike er det kanadiske Koigu, og det mosegrønne er det amerikansk-baserte Shibui.
Tusen takk til Sue og Gro A. for nydelig sokkegarn gitt - som jeg tenker det - av et stort, generøst hjerte!

Thank you so much, Sue, for as always giving from a large heart :)

5 kommentarer:

  1. Bra innlegg!
    Jeg tror de STORE tingene gjør oss fornøyde og glade (eller ikke), mens det er de SMÅ tingene som kan gi blaff av lykke. Som hyggelige medmennesker for eksempel, og uventede gaver.
    Og tettheten av hyggelige medmennesker og morsomme overraskelser er større i strikkeland enn i verden forøvrig, har jeg erfart. Nok en grunn til å være takknemlig for at man befinner seg akkurat her, akkurat nå :-)

    SvarSlett
  2. Et herlig innlegg, ikke noe varmer mer enn uventet oppmerksomhet :)

    SvarSlett
  3. Og av meg får du en award... Fått den før har du sikkert, men det er "straffen" for å være for kreativ og inspirerende!

    Nydelig garn!

    SvarSlett
  4. Enig med Annepålandet - man skal lete lenge etter like sjenerøse folk som strikkere!

    Kos deg med garnet, nydelige farger.

    SvarSlett
  5. Heldige deg:) Kjempefine farger, og garnet ser flott ut.
    En skikkelig godfølelse for sjela å få en "bare fordi gave"!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...