15.6.09

Luksusproblem

Av og til har man kasta på ting på pinnene man egentlig er lei allerede etter kort tids strikking. Men det føles, ja, jeg veit ikke, det føles slemt? dumt? latterlig? vondt? å si til seg sjøl: Dette kommer jeg aldri til å avslutte likevel så jeg bare rekker opp, jeg.
Og så blir det liggende der da. Av og til får man ånden over seg og gjør det ferdig, men ofte samler det bare støv. Og gir oss dårlig samvittighet.

Jeg skal ikke lure noen, jeg har også sånne perioder. Ikke at jeg er lei, men kanskje litt uflaks med prosjektene?
Men nå! Nå har jeg 7-8 prosjekter på gang, og jeg syns alle er råflotte og egentlig skulle jeg gjerne ha strikka på alle på en gang - men det er jo ikke mulig! Tiden strekker ikke til. Sokker og gensere og sjal; egne ting, andre ting, og nydelig garn i alle. Og så er det familie, og så er det jobb og så er det livet ... mer tid, please!

Det er et skikkelig luksusproblem!

2 kommentarer:

  1. Anonym15.6.09

    Det er fleire som har luksusproblemer! ;)

    Venter du på invitasjon, du då? Eg berre hiv meg på eg.. Ein gong med, alltid med! ;D

    SvarSlett
  2. Håller med dig!! Tänk om dygnet hade 48 timmar och man bara jobbade 8 av dessa...vilken fritid man skulle ha!! Dina garner ser helt bedårande ut:)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...