21.3.11

La meg presentere, The Knitted Character

OK, så er det andre innlegget på rad med youtube-videoer, men det er høyst aktuelt da!

Uptown Downstairs Abbey for alle Downton Abbey-blodfans ...


Videoen er som endel av rødnesedagen, som var 18. mars, organisert av Comic Relief i Storbritannia:
Comic Relief is a major charity based in the UK which strives to create a just world free from poverty – and we work 365 days a year to help that vision become a reality.
Strikkerelatert? Ja. Se sjøl. 

4 kommentarer:

  1. Home maid! :D
    Synes spesielt castingen her var god, inkl ovennevnte. Hoho!

    SvarSlett
  2. Fantastiskt roligt!

    SvarSlett
  3. Du har ftt en award av meg - værsågod:)

    SvarSlett
  4. I love this series! I am only able to see it through an online viewer but this parody was hilarious!!!

    Thanks for post this.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...