12.2.14

Jo flere farger

… jo gladere vi blir. Og jeg blir kjempeglad over hele fargespekteret som er nå i februar, februar skal bli en skikkelig glad-måned.
Også i regnbue-KAL'en på Ravelry.

Toris Blomekrans-votter
46 prosjekter er starta - i hvert fall tagga med regnbuefebruar14 - på Ravelry, og 16 er ferdige. Som Toris Blomekransvotter. Og hva med denne denne, Regnbuekjole til liten og stor av Kari! Og så er det hyggelig å se garn og mønstre som mange farger kan brukes i. Kanskje en overvekt til barn, men Ellens 32-fargers hals i tykt garn er også et alternativ. 

Sjøl fikk jeg lyst til å strikke denne kosegenseren til Skrablera. Noen ganger kan det blir for mye farger (for meg), men denne hadde akkurat passe. 

Til å være 12. februar, altså ikke engang halvveis så er det bra. 

1 kommentar:

  1. So colorful = so beautiful. I like it very much :)
    http://lapkami-stworzone.blogspot.com/

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...