14.2.14

Sjeldent rask

Noen, I am looking at you, To Vrange!, tvang hjalp meg til å kjøpe mer  garn som en del av Regnbuefebruar. Skinny Bugga! er et tynt, tynt sokkegarn i merino, kasjmer og nylon, og fargen heter Sotchi Pride. Er ikke det perfekt så veit ikke jeg.

Garnet var et engangstilbud så jeg burde jo være litt forsikt med hva jeg brukte det til. Men jeg gjør det enkelt, jeg strikker opp et par sokker av det i løpet av februar.

Skinny Bugga! i Sotchi Pride
Og apropos Regnbuefebruar. Det er fortsatt tid til å bli med. Gruppa på Ravelry er veldig løs i kantene, du trenger ikke strikke annet enn noe med regnbuefargene i. Sånn cirka fem-seks-syv forskjellige farger. 

Hvis du deltar med noe, stort eller lite, blir ferdig i løpet av februar og tagger prosjektet ditt med regnbuefebruar14 deltar du i konkurransen. Og hvilke ting kan du vinne? 1 nøste med Wollmeise Lace (300 gram!) i lilla, ett av mine kjøpemønstre, ett av to nøster fra Ninapetrinas håndfargede garn, et nøste håndfarget og selvspunnet garn på ca 100 gram av May-Liss, ett av Toris mønstre, eller et ferdigstrikka babyteppe håndstrikka av moi. Er ikke det nok til å kaste seg på pinnene så veit ikke jeg!   

2 kommentarer:

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...