28.3.14

Å kneppe igjen

Og som om garn på Magasin Duett var nok, de - Gøteborg - har kanskje verdens fineste knappebutikk, Knapp-Carlsson. Siden nettstedet deres ikke akkurat reklamerer for hva de har så legger jeg ved dette Google-søket, som illustrerer litt bedre.


Har du sett et så sjarmerende gammeldags og samtidig moderne køsystem? Ikke noe problem hvis strømmen skulle gå her, handelen kan bare fortsette.


Den ligger sentralt i en sidegate til domkirka, og de de ikke har i knapper det kan ikke være verdt å leite etter. Jeg så det ikke sjøl, men strikkejentene fra Den Store Garnhelgen fortalte at du også kan komme med stoff og så lager de egne knapper til deg. Og bånd med eget navn.


Og selvfølgelig kom jeg ikke uskada derfra heller. Og ja, det er ekte lærknapper!

Ser på klokka og lurer på om jeg rekker en kjapp tur til Gøteborg. 

2 kommentarer:

  1. Ååå der kunne jeg IKKE gått inn!!! Så mye nyydelig! :)
    Å ekte lærknapper!! Det har jeg ikke sett på, ja, hvor mange år???
    Tusen takk for kommentar til bloggen min :)
    Håper du får en koselig helg :)
    Nina

    SvarSlett
  2. ooojjj, der skulle jeg likt å ha vært...

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...