8.3.14

Det enkleste er ofte det beste

For tiden publiserer jeg det ene mønsteret etter det andre. Det hender at jeg oversetter dem også, eller får hjelp med oversetting, er vel kanskje riktigere å si. Blant annet dette babyteppet i Nepal, Evas teppe (som jeg har blogga om tidligere).


Jeg var litt usikker på om jeg skulle ta noe penger for det i det hele tatt, så enkelt som det var - hvem som helst kan vel strikke et rilleteppe med løv. Ikke sant?

Derfor blei jeg litt overraska når jeg begynte å få henvendelser fra butikker i USA som ønsket å kjøpe det, mønsteret. Siden jeg er In Store Designer på Ravelry er det enkelt for garnbutikker å selge mønstrene mine, og de trenger strengt tatt ikke å spørre meg en gang - siden jeg har godkjent ordninga.
Det er likevel hyggelig når de gjør det.

For øvrig skal Eva fødes i disse dager. Vi får se om hun klarer å bestemme seg. 

7 kommentarer:

  1. Så gøy! Og det er veldig fint :)

    SvarSlett
  2. Det var kjempefint og du er jo så flink! Det er bare å sole seg i glansen! God lørdag til deg!

    SvarSlett
  3. Anonym8.3.14

    Teppet er nydelig i sin enkelhet. Du er kjempeflink og det er bare å kose seg med all oppmerksomhet du får. Kjempeflott å høre at designene dine blir godt mottatt i det store utland også :)

    Lykke til videre. Kjekt å følge deg :)

    - Marianne

    SvarSlett
  4. Tror noen av oss som har strikket en stund og i tillegg leser blogger, er med i hobbyforum og forstår hvordan vi skal bruke Ravelry, har lett for å glemme at det finnes en populasjon strikkere som bare strikker etter mønster, og som ikke tenker på at det går an å gjøre modifikasjoner, langt mindre finne på et mønster helt selv.

    Og for dem er det jo fantastisk at du lager enkle, gode mønster de kan følge :)

    SvarSlett
  5. Tillykke med anerkendelsen - det fortjener du!

    SvarSlett
  6. Jeg elsker enkle design og det rene utrykket de har, så jeg forstår godt at de som kun strikker etter mønster er villig til å betale for det. Nydelig teppe!

    SvarSlett
  7. Morsomt, men ikke uventet og overraskende :) Du har herlige design!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...