27.3.14

Ikke uskadd fra Gøteborg

Den store garnhelgen skulle dreie seg om forelesninger og strikketreff, men Petra som er eieren til Magasin Duett åpner (dessverre) dørene sine etter spørsmål fra meg om hun kunne gjøre det. Skikkelig slemt gjort. Jeg kom ikke uskadd fra Gøteborg.

Petra, Mia, Janette og Maria
Magasin Duett er en rein nettbutikk, og er relativt ny, 3 år 1 år. Som Malsen og mor selger Shetland Soft i Norge, som Garn garagen selger Supersoft i Danmark, selger Petra Supersoft i Sverige. Blant annet. For hun selger også Donegel Tweed. Til min store fortvilelse.

Også i rosa da! Hvordan kunne dette skje! 
Jeg planlegger å bruke det sammen Shetland Soft/Supersoft. Jeg er viljeløs.

Jamen, Ludvig - hva gjør du her?!
Petra hadde også fått strikket opp en vakker utgave av Ludvig av frk. Badegakk i Supersoft, en fin måte å vise fram en vakker jakke og et vakkert garn i en god kombinasjon. Skikkelig slemt gjort!


Petra selger også knapper. Skjønner dere? Jeg føler hun gjør det bare for å plage meg. Og varm brunt og turkis ved siden av hverandre er jo altfor vakker kombinasjon til at de kan forlates aleine i butikken hennes. Så de blei med meg hjem.


Sammen med 1 kg garn.

Garnlegevakt, vær så snill? 

22 kommentarer:

  1. Å herregud sy nyydelige herligheter!!! :)
    Skjønner godt du nesten gikk i spinn der inne! :)
    Blir spennende å se hva du klarer å trylle fram med det :)
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Tack för ett härligt besök Ann! Och det ska verkligen bli roligt att se vad det blir av garnerna! / Petra

    SvarSlett
  3. P.S. Jag har bara haft nettbutiken i ett år :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da har du fått gjort trippelt så mye på ett år som jeg trodde! Jeg skal rette det opp :)

      Slett
  4. Synes fryktelig synd på deg, skammelig gjort av Petra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vemmelig gjort! Svensker!

      Slett
  5. Ja, det är synd om dig! Och oss alla som är i närheten av denna butik ;)
    Kul att ses!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var kjempehyggelig å treffe dere! Kos dere på Siv - jeg ser Maria er innstallert allerede.

      Slett
  6. Så koselig blogg du skriver, og helt nydelige strikkeplagg og farver å se :)

    SvarSlett
  7. Huff, så ekkel kan altså folk være...
    Bra at du var så medgjørlig og handlet litt siden de presset
    garn og knapper på deg. Kan trøste deg med at du har overhodet ingen skyld
    i dette....

    SvarSlett
  8. What's a knitting girl to do? Nammenam, sier jeg! Deilig garn :))

    SvarSlett
  9. Haha, sånn kan det gå!

    SvarSlett
  10. Åh, for noen farger!! *sikle-sikle*

    SvarSlett
  11. Anonym27.3.14

    Stakkars deg som du har hatt det ille i Gøteborg. Du får nok snart strikket opp noen meter og alt vil kjennes så meget bedre. God bedring så lenge.

    - Marianne

    SvarSlett
  12. Jammen godt at de sikkert ikke har noe garn verken i Kristiansand, Mandal eller Sjølingstad....

    SvarSlett
    Svar
    1. Garn? Har de garn på Sørlandet også? Trur jeg må bli hjemme, jeg.

      Slett
  13. For en nydelig utgave av Ludvig! <3 Og for en garnfangst! Elsk!

    SvarSlett
  14. Snopebutikk:)
    Myyyyye flott garn der.

    SvarSlett
  15. Fristende farger på garnet og flott fargekombo på Ludvig :)

    SvarSlett
  16. Herlige farger!! =)

    Jeg lurer veldig på den varme brune konen - husker du hva fargen heter...?

    SvarSlett
  17. Dette må ha vært en 'grusom tur' for deg, ja, i positiv forstand! :P

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...