21.3.14

Inspirert. Sy.

Mhm, jeg har visst ikke skrevet om strikkeposene, prosjektbagene, mine. Ikke at det er så veldig mye å prate om; jeg tror folk setter pris på å få dem, men kanskje ikke hadde syntes kvaliteten var god nok til å betale for dem.
Eller hva sier dere som har fått dem i julepresanger? For det er det jeg gjør med dem, gir dem bort.

Stoffavhengig også. 
Det var fibula som før jul lånte håndteinen min og så fikk jeg den tilbake i en veldig praktisk pose. Jeg er absolutt ingen syerske, det er sikkert derfor jeg syntes det er greit å klippe i rein ull for da trenger jeg ikke finne fram symaskinen i det hele tatt - så denne posen var et funn for meg, den er superenkel.

Jeg har en del stoff, både fordi jeg har fått det og fordi jeg har kommet over det, litt tilfeldig.
Som fiskestoffet over, som jeg fant i Barcelona før jul.

Å lete etter stoff er nesten like artig som å lete etter garn. Stoffet jeg fant i Amsterdam var litt kjedelig da, men jeg tror det kan bli en fin pose eller tre av det. 

5 kommentarer:

  1. De var jo bare kjempeflotte! Ha en riktig fin helg hos deg!

    SvarSlett
  2. Jeg digger posen min. Hadde gladelig betalt for en til. :)

    SvarSlett
  3. Bruker de hele tiden, gullposer :)

    SvarSlett
  4. Åhhh... Nå fikk jeg lyst å sy! Å jeg som ikke kan det da... Kanskje jeg skal prøve likevel, så jo veldig grei ut det oppskriften du linket til.

    Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  5. Astrid, Trondheim22.3.14

    Her i gården brukes skoposer fra Gudrun Sjødén - for noen år siden kom turnskoene i nette poser som passer for votter og sjal, og ermer (bolene kommer ikke med på tur, de ligger i kurven ved godstolen...)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...