9.3.14

Sjette podcastepisode: Marion R Design

Livet, dere, livet. Av og til så humper det avgårde og vi gjør alle det beste for å henge med. Og av og til er det oss, som noen øyeblikk har hatt en sånn innsikt i oss sjøl og hva vi ønsker å gjøre at alt syntes å kretse rundt det. Og så gjør vi noen valg.
Akkurat sånn vil jeg oppsummere samtalen jeg hadde med Marion.


Denne podcastepisoden snakker med Marion R, en ung kvinne som turde å prøve noe annet, i et Norge i forandring. Hun omtaler seg sjøl som strikkeskredder. 

1 kommentar:

  1. Tusen takk for en hyggelig prat! Jeg turte tom å høre igjennom podcasten selv jo ��

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...