30.3.14

Sol i Kristiansand torsdag, fredag og lørdag

… og på søndag er jeg sikkert lei all sola så da gjør det ikke så mye at det skyer over.

Tori - designeren bak Torirot Design - og jeg besøker strikkeutstillingen til Sjølingstad Uldvarefabrikklørdag 5. april mellom 11 og 16, og så vidt jeg har skjønt, sammen med en masse andre mennesker også. I tillegg til Lone og Bodil som står i sentrum av utstillingen.


Jeg håper i hvert fall at du også har meldt deg på? Kom innom på lørdag og se utstillinga til Lone Arnsted og Bodil Nilsen Hodne, og kom innom og hils på oss, Tori og meg. Og alle andre, det begynner visst å bli fullt opp? Visst du ikke har meldt deg på ennå kan du gjøre det her hos Judith, og her er programmet på dagen.

Jeg gleder meg til å treffe strikkemiljøet rundt Kristansand og Mandal.

PS: Hvis du har strikka Sinnasaujakka så hadde det vært veldig kjekt om du kunne ta den med/ha den på så vi kunne ta et felles bilde? 

2 kommentarer:

  1. Jeg skal dit :)
    Men hverdagsjakken ligger dessverre her fortsatt på pinnene, mens sinnasaujakken ligger på hytta.

    SvarSlett
    Svar
    1. Synd Berit, men vi ses i hvert fall :D

      Slett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...