6.8.14

Miniklippekurs i Bergen, lørdag 9. august

Malsen og mor holder åpent lager mellom 11 og 14 på lørdag 9. august, i Bergen. Da kommer jeg innom, mest for å kjøpe garn, men også mye for å tilby miniklippekurs i klipping i rein ull. Jeg begynner kl 12.


Jeg har med noen lapper å klippe i, men hvis du har lyst til å delta kan du jo kanskje lage en egen lapp eller to, og ta med? Strikk en lapp, en tube, som om du skulle strikke en vott, rundt og ca 30-40 masker. Over 7 av maskene strikker du klippekant, 1 vrang, 5 rett, 1 vrang. Strikk den ca 15-20 cm lang. Bruk rein ull (altså ikke Superwash eller så kalt Maskinvaskbart). Shetland Soft er helt tilfeldig valgt, helt perfekt til formålet ;)

Og ta med heklenål i størrelse 2-2,5 mm hvis du har lyst til å prøve heklemetoden.

Det er bare å stikke innom, du trenger ikke å melde deg på. Trenger du mer informasjon, spør i gruppa til Malsen og mor på facebook

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...