1.12.16

Kreative desember - Julevotten 2016

Jeg er høy på kreativitet for tida. Og det er jo helt feil, er det ikke? Mørkt, kaldt, håpløst ... er det ikke?  Jeg deltar i flere prosjekter som etter planen skal blomstre neste år, kanskje det er det? At jeg får inspirasjon av andre? Jeg veit ikke riktig hva det er, men siden det ser ut til å fungere kaster jeg meg på et blogginnlegg per dag i desember.

Foto: Torirot design
I dag er det opplagte kreative knytta til at det er første desember og Vottelauget åpner første luke i sin adventskalender.


Fra og med i dag og fram til 24. desember får vi som deltar en ny e-post hver dag med en liten beskjed om hva vi skal strikke. I dag fikk vi opplegget på første votten. Siden jeg har teststrikka dem veit jeg hva jeg strikker på, men resultatet er et par skikkelig vakre julevotter så jeg strikker gjerne enda et par, jeg. Nå som jeg endelig har mestra estisk opplegg ... ;) 
Denne gangen strikker jeg i Røros lamullgarn fra Rauma, på pinner 2,25 mm. 

Oppdatering på Julevotten 2016 ølger, om ikke akkurat daglig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...